Dienstag, Oktober 20, 2009

Skåpet

På grund av mitt skadade finger skriver jag fel lösenord, fel bokstäver på datorn hela tiden... Åh jag hatar det här med att vara handikappad i långfingret. Sen gör det ont när man ska diska också. För då råkar jag ju hela tiden stöta i det där sablans fingret. Fuck också.! Igår skulle vi kånka hem skåpet till köket (som jag köpt på blocket) på spårvagnen och då började så klart skiten blöda igen. Det fullständigt forsade med blod. Adam fick bära hem det själv och sa att han minsann "skulle visa vad skåpet skulle stå" ( Hej, dålig humor) Jag föll på att dö av skratt samtidigt som jag hålla upp handen i luften för att inte blodet skulle rinna ännu mer.
Det blev fint i köket i alla fall. (Obs, Se inte på sladdarna under skåpet, ska fixa det)

Keine Kommentare: