Sonntag, August 20, 2006

Sista veckan


Helgen har inneburit en hel del partaj.I torsdags var det dags för dans dans dans med Yoho och Gustav och kvällen kan sammanfattas i Gustavs blogg. Höjdpunten var helt klar att Whitest boy alive spelade! I fredags hade jag och Måns hejdåkalas med hela 36 personer som kom, tyvärr kunde jag inte följa med på grund av att jag skulle jobba på lördagen så det innebar att jag inte kunde följa med ut på Nef men festen var supeernice! Speciellt kul var det att jag och Carro fick återse två Berlinvänner! Nu är det bara en vecka kvar och kvar att göra är att packa och städa mitt rum här sen på söndag reser jag...

2 Kommentare:

Grovt Initiativ hat gesagt…

crap att jag missade fredagen, men jag hade det fett i malmö så jag ska väl klara mig utan att gråta.

Johannka hat gesagt…

mollan!!! Lycka till i Köpenhaaaaaaamn! Kom hiiiiiiiit snart! Kram!!!