Freitag, Juli 09, 2010

här sitter jag och väntar..

Här sitter jag och väntar på att tiden ska gå.. Bor hos min vän T i Stavanger i helgen, ingen är hemma utan jag sitter här alldeles själv och väntar. T är bortrest och jag är lite bostadslös eller kattvakt skulle man också kunna säga, till självaste Kissen. Ja han heter så. Tre ben har han stackarn.
I morgon ska jag jobba så jag ska upp tidigt. På torsdag åker jag tillbaka till GBG för en liten helgvisit. Sen när jag kommer tillbaka är det faktiskt bara en vecka kvar här.. Sen börjar jag på mitt nya vikariat som jag fått!! Det har gått ganska fort måste jag säga. Fast det har varit annorlunda den här gängen. Stavanger har visat upp en annan sida, eller så har jag gjort andra saker än jag brukar? Det är mysigt att hänga med T, jag tror vi är ett bra team!

Keine Kommentare: